Merhabalar, bildiğiniz gibi dolar 15.25 oldu. Bu başlangıç gibi geliyor dahada yükselecek gibi. Bende yükselmeden bir apple cihaz almayı düşünüyorum. Macbook air m1 8 gb 256 gb ssd modeli 12 ay taksitle 15 bin tl ve aylık ödemesi 1200-1300 civarında. Bana çok cazip geldi. Hem yeni işlemci hemde yeni bir cihaz. Bu cihaz ile ios uygulama geliştiren varmı. İkinci bir ekran bağlasam + ios emulator ve tarayıcıda video, müzik açsam kaldırırmı acaba ? 16 Gb modeli 12 ay taksitle 20 k ya denk geliyor. Arada tam 5 k fark var beni biraz zorlayacak gibi. Eğer kullananlar varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?