• 09-05-2022, 23:24:50
    #1
    Şimdi bizim bir aile mahkemesi var aile içi geçimsizlik, aldatma ve darp raporu falan var mahkemede hepsi konuşuldu mahkeme hepimize beraat verdi ama babam mahkemeye gelmediğinden bizi beraat etti babama gün verdi. Şimdi e devletten bakıyorum mahkeme 2 ay sonraya ertelenmiş görünüyor ama mahkeme bizi bıraktı beraat ettirdi niye 2 ay sonrasına mahkeme görüyorum ki?
  • 09-05-2022, 23:26:53
    #2
    babanızla ilgili karar verilmediyse mahkemeye gitmediği takdirde cebren getirme kararı çıkartılır.
  • 09-05-2022, 23:27:10
    #3
    Mahkemeye gitmemek demek polisin gelip gelmeyen kişiyi alması demektir.
  • 09-05-2022, 23:27:14
    #4
    kamu davasına dönmüş olabilir. sonlanana dek mahkeme düşmez karar cıkmalı bi şkilde sonuca varmalı.
  • 09-05-2022, 23:29:26
    #5
    Son ceza ve hüküm açıklanmamış, dosya kapatılmamış. O nedenle görüyorsunuz.
  • 09-05-2022, 23:31:30
    #6
    d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babanızla ilgili karar verilmediyse mahkemeye gitmediği takdirde cebren getirme kararı çıkartılır.
    Bizim içinde yakalama kararı vardı biz gittik konuştuk anlattık konu kapandı ama babam için ramazandan sonraya gün verdi ama babam gitmedi ama bizi beraat etmişti bizim için sıkıntı olur mu ?
  • 09-05-2022, 23:33:07
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkemeye gitmemek demek polisin gelip gelmeyen kişiyi alması demektir.
    Bizide polis yakalama kararı ile götürecekti ama biz kendimiz gittim mahkeme bizi beraat etti babama gün verdi gitmedi bu bize sorun yaratırmı babama yaratır o onun sorunu bize sıkıntı çıkar mı
    • Chesterfield
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-05-2022, 23:41:37
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizide polis yakalama kararı ile götürecekti ama biz kendimiz gittim mahkeme bizi beraat etti babama gün verdi gitmedi bu bize sorun yaratırmı babama yaratır o onun sorunu bize sıkıntı çıkar mı
    Size sıkıntı çıkacağını sanmıyorum fakat mahkeme çağırıyorsa gidin neden gidiyorum diye itiraz etmeyin kesinlikle gitmeniz gereklidir.
  • 09-05-2022, 23:48:54
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim içinde yakalama kararı vardı biz gittik konuştuk anlattık konu kapandı ama babam için ramazandan sonraya gün verdi ama babam gitmedi ama bizi beraat etmişti bizim için sıkıntı olur mu ?
    hakkınızda karar çıktı, dava kapandıysa sizin için sorun teşkil etmez. babanız gitmediği için dava ertelenmiş. fakat her seferinde erteleme kararı çıkmaz. cebren getirilme kararı çıkar ve polis araılığıyla mahkemeye katılması sağlanır. bu da mümkün olmazsa yakalama kararı çıkartılır hakkında.