Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizide polis yakalama kararı ile götürecekti ama biz kendimiz gittim mahkeme bizi beraat etti babama gün verdi gitmedi bu bize sorun yaratırmı babama yaratır o onun sorunu bize sıkıntı çıkar mı
Size sıkıntı çıkacağını sanmıyorum fakat mahkeme çağırıyorsa gidin neden gidiyorum diye itiraz etmeyin kesinlikle gitmeniz gereklidir.