• 09-05-2022, 14:24:48
    #1
    Merhabalar,
    Kendi motosikletimle kuryelik yapmaya karar verdim. Önerebileceğiniz motosiklet var mıdır? Sadece iş için kullanacağım, uygun fiyatlı olursa sevinirim.
    Teşekkürler.
  • 09-05-2022, 14:27:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hero marka scooterlar'a bakabilirsin. Kurye motoru olacağı için honda almanı önermem.
  • 09-05-2022, 14:27:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Pcx 150
  • 09-05-2022, 14:29:27
    #4
    Merhabalar,
    Kuryelik yapacaksanız 50cc önermiyorum dökülüyor 2 güne, ek olarak önerebileceğim motorlar Honda Dio 110 var.
    KFC'de Hero kullanıyorlar.

    PCX ve XMAX, NMAX bunlar fazla yakıyor, şuan Dio 110 yakıt kokluyor, temiz bir Dio alabilirsin ama biraz pahalı.
    Onun dışında ucuz istiyorsan 15-20 bin liraya 70-80 bin kmde Spacy alabilirsin 6-7 bin liraya motor yeniliyorlar zaten.
  • 09-05-2022, 14:30:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Pcx 125 rahat bence hemde diğer motorlar gibi çok yakmıyor
  • 09-05-2022, 15:50:05
    #6
    Falcon shark 188 149 cc motosikletimi satabilirim. Araçlı kuryeye geçiyorum motor boşa çıktı. İstanbul bayrampaşa