Merhabalar,
Kuryelik yapacaksanız 50cc önermiyorum dökülüyor 2 güne, ek olarak önerebileceğim motorlar Honda Dio 110 var.
KFC'de Hero kullanıyorlar.
PCX ve XMAX, NMAX bunlar fazla yakıyor, şuan Dio 110 yakıt kokluyor, temiz bir Dio alabilirsin ama biraz pahalı.
Onun dışında ucuz istiyorsan 15-20 bin liraya 70-80 bin kmde Spacy alabilirsin 6-7 bin liraya motor yeniliyorlar zaten.