• 10-05-2022, 15:55:08
    Sabah shib topladım baya dipten şansıma yükseliş başladı.
  • 11-05-2022, 00:04:07
    200k+ yaz dostum ağlıom çıkar yol arıom kredi ödemeler de var işde yapıoz yetişmıo
  • 11-05-2022, 09:22:06
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200k+ yaz dostum ağlıom çıkar yol arıom kredi ödemeler de var işde yapıoz yetişmıo
    Keşke sizi zor durumda bırakacak parayla yatırım yapmasaydınız. Olumlu haberler ardı ardına gelmedikçe yükseliş çok zor..
  • 11-05-2022, 12:38:27
    -2,5K benim var holo yaktı bizi
  • 11-05-2022, 16:10:27
    Ben daha öncede demiştim kriptoya yıllardır girmedim. Girersem 5 kuruş değeri kalmaz diye. Sözümün arkasındayım.

    - https://www.r10.net/1081350052-post49.html

    - mexc telegram grubunda bir kaç aya 29k olur dedim o armut adminin adı neydi unuttum, banladı beni

    Forumla anlaşma yapmaya hazırım. Toplanın aranızda bir kaç BTC verin bana. Çekileyim bu işten herşey eski düzene dönsün
  • 11-05-2022, 16:13:21
    burakarg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nakitim olsa, tekrar girerim. Beni tek üzen altcoinlerde yakalanmak oldu. BTC 'de olsa para umuruma bile gelmezde. Altcoinler işi bozuyor.
    hala girerim diyor 😂😂 siz bu kafada olduğunuz sürece daha çok kaybedersiniz coin piyasası bir daha toparlanmamak üzere …tutmuştur. zaten pandemi mevzusu olmasa btc 3-5bin dolarlarda geziniyordu büyük ihtimal oralara iner yavaş yavaş.
  • 11-05-2022, 16:13:48
    Üyeliği durduruldu
    1.5 k
  • 11-05-2022, 16:26:31
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredi çekip almalık zaman. üzülmek yok 2 ay bekleyince her zamanki gibi yine artacak
    Umut fakirin ekmeğidir kaybetmeye devam….
  • 11-05-2022, 18:15:00
    Luna nin bu kadar düşeceğini tahmin edemedik çok düştü