Ben daha öncede demiştim kriptoya yıllardır girmedim. Girersem 5 kuruş değeri kalmaz diye. Sözümün arkasındayım.

- https://www.r10.net/1081350052-post49.html

- mexc telegram grubunda bir kaç aya 29k olur dedim o armut adminin adı neydi unuttum, banladı beni

Forumla anlaşma yapmaya hazırım. Toplanın aranızda bir kaç BTC verin bana. Çekileyim bu işten herşey eski düzene dönsün