Ben daha öncede demiştim kriptoya yıllardır girmedim. Girersem 5 kuruş değeri kalmaz diye. Sözümün arkasındayım.
-
https://www.r10.net/1081350052-post49.html
- mexc telegram grubunda bir kaç aya 29k olur dedim o armut adminin adı neydi unuttum, banladı beni
Forumla anlaşma yapmaya hazırım. Toplanın aranızda bir kaç BTC verin bana. Çekileyim bu işten herşey eski düzene dönsün