burakarg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nakitim olsa, tekrar girerim. Beni tek üzen altcoinlerde yakalanmak oldu. BTC 'de olsa para umuruma bile gelmezde. Altcoinler işi bozuyor.
hala girerim diyor 😂😂 siz bu kafada olduğunuz sürece daha çok kaybedersiniz coin piyasası bir daha toparlanmamak üzere …tutmuştur. zaten pandemi mevzusu olmasa btc 3-5bin dolarlarda geziniyordu büyük ihtimal oralara iner yavaş yavaş.