bunlar sabit değilmiydi nasıl düşmüş
dolardan bir farkı yok fakat dolar kadar hacmi olmadığı için yüklü hacim değişimlerinden kolay etkilenebiliyor piyasa düzeldiğinde kademeli olarak 1$ sabitlenmesi gerekir dün aldığım bir habere göre luna ağına ciddi bir parasal saldırı gerçekleştirilmiş, luna coini ust ve teminatlı btcleri terra projesinin birbirine bağlı durumda bunu bilen büyük para baronları ciddi bir saldırı yapmış diyorlar şu seviyelerde yavaş yavaş dengelemeye başlamış ama zaman alabilir. LUNA vakfı çok büyük bir vakıf ve para baronlarıyla dolu ama tek baron onlar değil

ezilen küçük yatırımcılar oluyor parayıda büyük baronlar götürüyor.
Ayrıca btcnin bir anda 29k ya düşmesinin en büyük ana sebebi lunanın btcleri sattığı iddiası var fakat sattığı btc yok sadece teminatlı olarak gemini borsasına vermiş bu kadar büyük bir manipülasyon var anlayacağınız.
Ayrıca bir ufak ipucu daha vereyim bu kadar büyük teminatı bir market yapıcıya verirseniz botları çalıştırması ve piyasaya yön vermesi için fırsat vermiş olursunuz yani şuan gemini diğer borsaların yanına bile yaklaşamayacağı bir güçte btc barındırıyor, istese burdan fiyatı dibin dibine yada arş dağlarına çıkarabilir

ama tabi ki kendi tahminime göre piyasayı sabit tutmak için kullanacaktır çünkü ust bu sefer dengelenemeyecektir yinede yatırım tavsiyesi değildir. çok sıkıntılı ama ders niteliğinde bir süreç