3.000 USDT de benden. FED faizi öncesi piyasanın aşağı yönlü olacağını hissetmiştim ancak elimdeki tüm NEAR'ları daha önce 60 ve 90 günlük stakelediğim için bozdurmaya kıyamadım. Sabretmeyi bilmediğim için stake'e devam edeceğim.