AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admin bey telegram grubu konusunda bize destek olur musunuz size zahmet ?
rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
39k 'da iken 20k$ çıkış yapmıştım. Bu gidişle 20k ya 1 btc alacağız herhalde hahaha
Allah'a şükür 31 k da sabitledi hocam