Anket Bedelli Askerlik Yaparmıydınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
Bedelli Askerlik Yaparmıydınız?
Evet
%78,03 (135 Oy)
Hayır (Parayı başka bir yerde kullanırdım)
%21,97 (38 Oy)
  • 07-05-2022, 16:57:49
    #1
    Bedelli askerlik ücreti yaklaşık 50 - 55 bin tl. Elinizde bu paranın olduğunu varsayalım. Sabit bir işiniz ve düzeniniz var diyelim.
    Siz olsanız Bedelli Askerlik Yapar mısınız? Yoksa askere gidip bu parayı başka yerde mi kullanırsınız?
  • 07-05-2022, 16:59:14
    #2
    Ecomanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedelli askerlik ücreti yaklaşık 50 - 55 bin tl. Elinizde bu paranın olduğunu varsayalım. Sabit bir işiniz ve düzeniniz var diyelim.
    Siz olsanız Bedelli Askerlik Yapar mısınız? Yoksa askere gidip bu parayı başka yerde mi kullanırsınız?
    Hiç düşünmeden basarım parayı
  • 07-05-2022, 17:00:03
    #3
    Hiç gitmemeyi tercih ederdim, 6 ay yaptım ama ömrümden 6 yılı aldılar, köpek muamelesi gördük, vatanına hizmet eden bir genç değilde denek faresi gibi davrandılar.
  • 07-05-2022, 17:00:10
    #4
    Tabii yaparım
  • 07-05-2022, 17:00:25
    #5
    Ecomanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedelli askerlik ücreti yaklaşık 50 - 55 bin tl. Elinizde bu paranın olduğunu varsayalım. Sabit bir işiniz ve düzeniniz var diyelim.
    Siz olsanız Bedelli Askerlik Yapar mısınız? Yoksa askere gidip bu parayı başka yerde mi kullanırsınız?
    Banka kredi verse yarın 50 bin çeker bedelli öderim. Sizin yerinize olsam saniye düşünmem
  • 07-05-2022, 17:00:56
    #6
    Kredi çekip yapacağım sen ne diyorsun😃😃
  • 07-05-2022, 17:01:55
    #7
    5 ayda o parayı kazanacağım için %100 yaparım
  • 07-05-2022, 17:06:37
    #8
    Halihazırda ailemle halı yıkama dükkanı işletiyorum. Şu an tam da bu konuyu düşünüyordum 1 aydır falan. Tecilimi bozdurup uzun dönem için başvurdum. Şirket bir dönem bensiz idare edecektir zaten geldiğimde de elimde haricen nakitim olacak. Biraz İstanbul'dan da sıkıldım tatil kafasıyla uzaklaşmak istiyorum kişiden kişiye göre değişir tabiki
  • 07-05-2022, 17:07:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ben 40 yaşındayım bedelli askerliğe karşıyım maddi imkanım vardı bedelli yapacaktım şubeye gittim sıra bekleyen bir amca ile oğlu vardı belli kırsaldan gelmişler ayaklarında siyah lastik ayakkabı çamurlu biraz duramadım sordum yan yana oturacakken askerlik başvurusu için mi bekliyon dedim evet dedi sonra dışarı çıktım evraklarımı alıp karşıda bir çay ocağına gittim çay içerken düşündüm o çocukta bu vatanın evladı bende dedim benim param var diye bu vatanı sadece o mu savunacak dedim ecrakları yırttım askere gitmeye karar verdim Allah herkese nasip etsin orayı insanı olgunlaştırıyor. kızma ama tavsiyem bu git orayı gör