Halihazırda ailemle halı yıkama dükkanı işletiyorum. Şu an tam da bu konuyu düşünüyordum 1 aydır falan. Tecilimi bozdurup uzun dönem için başvurdum. Şirket bir dönem bensiz idare edecektir zaten geldiğimde de elimde haricen nakitim olacak. Biraz İstanbul'dan da sıkıldım tatil kafasıyla uzaklaşmak istiyorum kişiden kişiye göre değişir tabiki