mence.net adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 yavru sokak köpeğimiz var
19
●472
- 07-05-2022, 09:47:06Ben hepsini sahiplendirdikten sonra telefonum 2 ay daha susmadı. Doğru yere sahiplendirme ilanı vermeniz önemli. Bulunduğunuz il ve ilçenin sosyal medyalarda sahiplendirme ile ilgili platformları mevcuttur. Onlara ulaşın, durumunuzdan bahsedin sizin için sosyal medya hesaplarında ilan oluşturacaklardır. Gerekirse küçük bir bağışta da bulunun 1 Çuval mama vs. gibi.
- 07-05-2022, 09:51:22acaba sokakta çocuklarına köpekler saldırsa sende aynı şekilde duyar kasmaya devam edebilecekmisin merak ediyorum.HeYKeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2022, 09:53:09Ülkende hayvanlardan daha tehlikeli birçok göçmen varken duyar kastığımı düşünmeden de gerçekten içler acısı.Rosbiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2022, 10:03:43Yanlış anlama hocam tartışma çıkarmak için yazmadım cevabımı. Fakat bayramda İstanbul'daydım. Gördüğüm manzaradan sonra kimse beni hayvanın iki bacaklı hayvandan daha tehlikeli olduğu gerçeğine beni inandıramaz. R10'daki mesaj geçmişimi de incelerseniz hiçbir tartışmaya dahil olmadığımı veya prim mesajı atmadığımı gözlemleyebilirsiniz zaten.Rosbiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2022, 10:08:10maalesef. Küçük bir şehirde yaşıyorum. ve en önemlisi burada sokak köpeği olduğunu söylediğim anda bakışlar değişiyor.gelibolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uyduruk bir ırk desem, onlarca sahiplenen çıkar
ilk soru kangal mı oluyor. - 07-05-2022, 10:12:03Ah cahil hocam. Keşke derdimiz 4 ayaklı köpekler olsaydı. Hani otobüste yüksek sesle müzik dinlerken rahatsız olan dayılar var ya onlar gibisin. Onca araba sesi arasında senin müziğinden rahatsız olur. Sizde aynı onlar gibisiniz.. O kadar çok it oğlu it var ki siz bir köpekten rahatsız oluyorsunuz.Rosbiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O köpekleri saldırgan yapan kendileri değil, sizsiniz. Bulunduğum yerde belki 10 tane köpek var, 1 tane de benim. O saldırgan dedikleri köpeklerin hepsi akşam dükkanıma gelir benim köpeğimde mama yer, oynar gider. - 07-05-2022, 10:13:08Çünkü bir çoğu alıp satacak. Bu şekilde scottish fold kedi sahiplendik. Kedi sahibi cinsini belirtmeden hasta olduğunu söyleyip sahiplendirmek istediğini belirtti biz de bakabileceğimizi söyledik; gittiğimizde cins kedi olduğunu gördük. Şu an tedavisi ile uğraşıyoruz, çokta tatlı.mence.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2022, 10:35:58Hocam öyle haklısınız ki... Çocuklarımızı gözümüzden sakınmak yerine onlara hayvan sevgisini aşılarsak o saldırgan köpeklerin hiçbiri ortada olmayacak belki de. Aslında çözüm yolu bu hayvanları barınağa kapatmak değil, söylediğiniz gibi insanlarla beraber yaşamaya alıştırmak.minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle