Yanlış anlama hocam tartışma çıkarmak için yazmadım cevabımı. Fakat bayramda İstanbul'daydım. Gördüğüm manzaradan sonra kimse beni hayvanın iki bacaklı hayvandan daha tehlikeli olduğu gerçeğine beni inandıramaz. R10'daki mesaj geçmişimi de incelerseniz hiçbir tartışmaya dahil olmadığımı veya prim mesajı atmadığımı gözlemleyebilirsiniz zaten.