kesinlikle barınağa vermelisin sokaklar zaten it köpekten geçilmiyo
Ah cahil hocam. Keşke derdimiz 4 ayaklı köpekler olsaydı. Hani otobüste yüksek sesle müzik dinlerken rahatsız olan dayılar var ya onlar gibisin. Onca araba sesi arasında senin müziğinden rahatsız olur. Sizde aynı onlar gibisiniz.. O kadar çok it oğlu it var ki siz bir köpekten rahatsız oluyorsunuz.
O köpekleri saldırgan yapan kendileri değil, sizsiniz. Bulunduğum yerde belki 10 tane köpek var, 1 tane de benim. O saldırgan dedikleri köpeklerin hepsi akşam dükkanıma gelir benim köpeğimde mama yer, oynar gider.