• 06-05-2022, 16:59:54
    #19
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiralık araba ise yatış parasını isterler sizden biraz insiyatiflerine kalmış ama maksimum 500-750 TL falandır sanırım. Kendiniz pasta cila atan bir yere götürün ayak üstü yapsınlar bence daha iyi olur.

    Şimdi resim istedim. Kendim halletmeye çalışacağım. Kabul ederler mi onu da bilmiyorum
  • 06-05-2022, 17:00:18
    #20
    AdsenseBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Çizikler 25000 - 35.000 TL tutar
    çizik 25bin?
  • 06-05-2022, 17:02:00
    #21
    En baba çiziğin yarım saatlik işi var, adam öpüyorlar dikkat et. Tamam de beraber gidelim ustaya, yattığı kadar ben ödeyim.
  • 06-05-2022, 17:02:19
    #22
    Geçmiş olsun hocam 🙏
  • 06-05-2022, 17:04:06
    #23
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çizik 25bin?
    Onun maseratisi vardır. Ondan öyle söylemiştir 😂
  • 06-05-2022, 17:04:21
    #24
    sanayide özel olmayan renk ve araçları parça başı ortalama 500 TL ye boyuyorlar. lokal olarak yapacaklarsa bu fiyat düşer, nereden nereye kadar sürttün ne kadar parça boyanacak onu sen hesap et. kaporta işçiliği istemeyecek şekilde sürttüysen eli boş biri yarım günde çıkartır. velev ki yattı 1-2 gün günlük aracın yaptığı işe göre masraf çıkar. ticari taksi değilse rayiç araç kiralama bedelini yattığı günle çarp.
  • 06-05-2022, 17:06:54
    #25
    technoturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanayide özel olmayan renk ve araçları parça başı ortalama 500 TL ye boyuyorlar. lokal olarak yapacaklarsa bu fiyat düşer, nereden nereye kadar sürttün ne kadar parça boyanacak onu sen hesap et. kaporta işçiliği istemeyecek şekilde sürttüysen eli boş biri yarım günde çıkartır. velev ki yattı 1-2 gün günlük aracın yaptığı işe göre masraf çıkar. ticari taksi değilse rayiç araç kiralama bedelini yattığı günle çarp.
    Çok fazla sürtmedim 10 12 cm kadardır. Sadece Onun arabası beyaz Benim aracım mavi olduğu için izler üzerinde kaldı. Yarın sabah 8 de servise götüreceklermiş.

    Yemek dağıtım aracıymış. Bizim arabalarımız yatmaz sürekli çalışıyoruz dedi. Bakalım yarın ola hayr ola..
  • 06-05-2022, 17:07:02
    #26
    Peki o fotoğraf çekti mi?

    Çok fazla tutarsa ödemezsin o sana mahkum tutanak yok bir şey yok neyi kime ispat edecek? Çiziğin parası belli geçireceği zaman belli.
  • 06-05-2022, 17:08:21
    #27
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla sürtmedim 10 12 cm kadardır. Sadece Onun arabası beyaz Benim aracım mavi olduğu için izler üzerinde kaldı. Yarın sabah 8 de servise götüreceklermiş.

    Yemek dağıtım aracıymış. Bizim arabalarımız yatmaz sürekli çalışıyoruz dedi. Bakalım yarın ola hayr ola..
    sadece çizik boya izi kaldıysa pasta cila ile alırlar onu, komple pasta cila fiyatıyla kıyasla hocam. Absürt bir rakam verirse nerede olduğunu öğren yanına git, birlikte sanayide herhangi bir boyacıya götürün siz anlaşın.