Kiralık araba ise yatış parasını isterler sizden biraz insiyatiflerine kalmış ama maksimum 500-750 TL falandır sanırım. Kendiniz pasta cila atan bir yere götürün ayak üstü yapsınlar bence daha iyi olur.
Şimdi resim istedim. Kendim halletmeye çalışacağım. Kabul ederler mi onu da bilmiyorum