Çok fazla sürtmedim 10 12 cm kadardır. Sadece Onun arabası beyaz Benim aracım mavi olduğu için izler üzerinde kaldı. Yarın sabah 8 de servise götüreceklermiş.
Yemek dağıtım aracıymış. Bizim arabalarımız yatmaz sürekli çalışıyoruz dedi. Bakalım yarın ola hayr ola..
sadece çizik boya izi kaldıysa pasta cila ile alırlar onu, komple pasta cila fiyatıyla kıyasla hocam. Absürt bir rakam verirse nerede olduğunu öğren yanına git, birlikte sanayide herhangi bir boyacıya götürün siz anlaşın.