• 02-05-2022, 12:11:40
    #19
    Bu iş modların ya da coşkun abinin sözlü okey vermesiyle olacak iş değil,

    tescilli markadır, herhangi bir olumsuzlukta 3-4 milyon liraya kadar ceza yersin.
  • 02-05-2022, 12:17:50
    #20
    İzinler alınırsa satın almak isterim.
  • 02-05-2022, 12:19:11
    #21
    Böyle bir şey yapılacak olsa zaten R10 yapardı. Tabi ki izin almanız gerekiyor marka isminin üzerinden ekmek yiyeceksiniz şaka mı yapıyorsunuz
  • 02-05-2022, 12:23:43
    #22
    Sorun olmaz ise hiç düşünmeden alırım güzel fikir teşekürler.
  • 02-05-2022, 12:24:13
    #23
    Merhaba, yaptığınız / yapmaya düşündüğümüz işlem yasal değil. Herhangi bir moderatörün size kullanabilirsiniz demesi (demez de zaten) hiçbir anlam ifade etmiyor. Direkt hak sahibinden yani Coşkun Bey’ den yazılı izin almalısınız.

    Verdiğiniz Nike, Adidas örnekleri de maalesef yasal değil. Her üreticinin gidip izin aldığını, hak sahibine gerekli ücreti ödediğini mi düşünüyorsunuz?
  • 02-05-2022, 12:26:48
    #24
    Platin üye
    Coskun abi sadece hediye amaçlı bazı sınırlarda hediye olarak veriyor ticari amaçla kullanılamaz
  • 02-05-2022, 12:31:45
    #25
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası öyle bile olsa arkadaşlar haksız değiller Sonuç olarak logo ticari amaçlı kullanılıyor.
    Kesinlikle, aksini söylemedim zaten bende Ama marka sahibiymiş gibi tepki vermişler, oysa marka sahibi Coşkun abi bile böyle bir tepki vermez @Admin; bence 🙏
  • 02-05-2022, 12:33:59
    #26
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle, aksini söylemedim zaten bende Ama marka sahibiymiş gibi tepki vermişler, oysa marka sahibi Coşkun abi bile böyle bir tepki vermez @Admin; bence 🙏
    Aslında izin aldınız mı diye soran kişilere nike adidas çakmaları yapılıp satılıyor izin ne alaka denmeseydi böyle tepki doğmazdı bence
  • 03-05-2022, 01:16:59
    #27
    Üyeliği durduruldu
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coskun abi sadece hediye amaçlı bazı sınırlarda hediye olarak veriyor ticari amaçla kullanılamaz
    Neden adamın adına konuşuyorsun peki? bırakın da kendisi gerekeni söylesin