Bu iş modların ya da coşkun abinin sözlü okey vermesiyle olacak iş değil,
tescilli markadır, herhangi bir olumsuzlukta 3-4 milyon liraya kadar ceza yersin.
R10 t-shirt - basiyorum yardim.
31
●2.610
- 02-05-2022, 12:24:13Merhaba, yaptığınız / yapmaya düşündüğümüz işlem yasal değil. Herhangi bir moderatörün size kullanabilirsiniz demesi (demez de zaten) hiçbir anlam ifade etmiyor. Direkt hak sahibinden yani Coşkun Bey den yazılı izin almalısınız.
Verdiğiniz Nike, Adidas örnekleri de maalesef yasal değil. Her üreticinin gidip izin aldığını, hak sahibine gerekli ücreti ödediğini mi düşünüyorsunuz? - 02-05-2022, 12:26:48Coskun abi sadece hediye amaçlı bazı sınırlarda hediye olarak veriyor ticari amaçla kullanılamaz
- 02-05-2022, 12:31:45Kesinlikle, aksini söylemedim zaten bendeMücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama marka sahibiymiş gibi tepki vermişler, oysa marka sahibi Coşkun abi bile böyle bir tepki vermez @Admin; bence 🙏
- 02-05-2022, 12:33:59Aslında izin aldınız mı diye soran kişilere nike adidas çakmaları yapılıp satılıyor izin ne alaka denmeseydi böyle tepki doğmazdı bencePeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2022, 01:16:59Üyeliği durdurulduNeden adamın adına konuşuyorsun peki? bırakın da kendisi gerekeni söylesinnorahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle