Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orası öyle bile olsa arkadaşlar haksız değiller Sonuç olarak logo ticari amaçlı kullanılıyor.
Kesinlikle, aksini söylemedim zaten bende Ama marka sahibiymiş gibi tepki vermişler, oysa marka sahibi Coşkun abi bile böyle bir tepki vermez @Admin; bence 🙏