iyi bayramlar bayram dönüşü "R10 T-SHİRT" basımı yapıcam ama bir sürü seçenek var bunun gibi bir logosu olan varsa full hd iletebilir mi ? benim seçimim 4. olan @Anglo; hocamda yardımcı olursa çok çok sevinirim
özel baskı yaptırmak istiyen arkadaşlar var ise: konum
Hayır giyeceğiniz şey için değil r10 logosunu kullanmak için izin alıyorsunuz. Adidas tan tabii ki ayakkabılarını giymek için izin almayacaksınız ama onların logosunu da kullanarak yeni bir ayakkabı da üretemezsiniz haliyle