• 02-05-2022, 11:46:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyi bayramlar bayram dönüşü "R10 T-SHİRT" basımı yapıcam ama bir sürü seçenek var bunun gibi bir logosu olan varsa full hd iletebilir mi ? benim seçimim 4. olan
    @Anglo; hocamda yardımcı olursa çok çok sevinirim

    özel baskı yaptırmak istiyen arkadaşlar var ise: konum

  • 02-05-2022, 11:47:00
    #2
    r10 izin veriyormu peki ?
  • 02-05-2022, 11:48:13
    #3
    İzniniz var mı hocam
  • 02-05-2022, 11:48:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 izin veriyormu peki ?
    giydiğin nike ayakkabıya izin alıyormusunuz ? veya adidas ?
  • 02-05-2022, 11:49:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzniniz var mı hocam
    giyiceğim şey için izinmi alıyorum ?
  • 02-05-2022, 11:49:46
    #6
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    giydiğin nike ayakkabıya izin alıyormusunuz ? veya adidas ?
    ayakkabıyı adidas yada nike üretiyor.
  • 02-05-2022, 11:51:10
    #7
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    giyiceğim şey için izinmi alıyorum ?
    Hayır giyeceğiniz şey için değil r10 logosunu kullanmak için izin alıyorsunuz. Adidas tan tabii ki ayakkabılarını giymek için izin almayacaksınız ama onların logosunu da kullanarak yeni bir ayakkabı da üretemezsiniz haliyle
  • 02-05-2022, 11:51:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayakkabıyı adidas yada nike üretiyor.
    anlıyorum sizi hocam pazardan veya kundurudan aldığın ayakkabilir orjinal adidasın veya nike ın firmasından gelmiyor bilgilendirmiş olayım.
  • 02-05-2022, 11:52:26
    #9
    Açıkçası güzel fikir bende almak isterim neden hocamı darladınız ki arkadaşlar ❤