iyi bayramlar bayram dönüşü "R10 T-SHİRT" basımı yapıcam ama bir sürü seçenek var bunun gibi bir logosu olan varsa full hd iletebilir mi ? benim seçimim 4. olan
@Anglo; hocamda yardımcı olursa çok çok sevinirim

özel baskı yaptırmak istiyen arkadaşlar var ise: konum