giyiceğim şey için izinmi alıyorum ?
Hayır giyeceğiniz şey için değil r10 logosunu kullanmak için izin alıyorsunuz. Adidas tan tabii ki ayakkabılarını giymek için izin almayacaksınız ama onların logosunu da kullanarak yeni bir ayakkabı da üretemezsiniz haliyle