Selamlar, 3 Gün Önce Kedi "Bir Anda" Hasta Oldu. Gözleri Kısık ve Yürürken Sarhoş Gibiydi Halsizdi.
Veterinere Götürdüm Serum Verdi ve 1 Kaç İlaç.
İlaçları Kullandı Ama Çokta İşe Yaramadı Gibi.
İlk Güne Göre Daha İyi Ama Kedi Anlamsız ve Garip Bir Şekilde Odada Yürüyor Sürekli Aynı Yerlerde Yürüyor "O Çiziyor".
Halsiz Olunca Olduğu Yere Çöküyor.
Kusma vs Yok, Çokta Kötü Gibi Değil Ama Garip Davranışları Var.
Anlamadım Kedisinde Bu Durumu Yaşayan Oldu mu Hiç?
Yarın Yine Götüreceğim Veterinere.
Kedim Anlamsızca Yürüyor
7
●280