çok geçmiş olsun üzüldüm. türkiyenin gerçek bir hayvan hastahaneleirne ihtiyaç var. mesela kuşalrın ayağı koptumu çaresi yok ama avrupada var. can değer verilen bir sisteme geçilmeli