• 30-04-2022, 15:49:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    The_Memo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnançlı biri faize zaten bulaşmaz, faiz Yaradan'a savaş açmaktır. Keşke devletimiz bir şekilde destek verse ev almak isteyenlere ama malesef ülkemizde yaşam şartları zor. En iyisi bütçenize uygun iyi-kötü demeyip biriktirip almak, ucuz fiyata da ev var yok değil sobalı tarzı işte zamanla para harcayıp iyileştirilebilir.
    Kesinlikle haklısınız ama dünya malı hevesiyle bulaştık epey. ALLAH'ım affeder inşallah.
  • 30-04-2022, 16:14:51
    #11
    SEO
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şirket bünyesinde alabilirsiniz ama inşaat firmaları ara ödemeler isteyecektir ona göre doğru hesaplama yaparak almanız da fayda var 👍
  • 30-04-2022, 16:22:41
    #12
    Faizsiz ev icin en kolay yolu:
    Simdiki kira giderinden kurtulun sonra da aylik para biriktirin ama bunu tl olarak degil de doviz veya altin/gumus gibi bir sekilde.

    Peki kiradan nasil kurtuluruz? Baba evinde kalarak veya borc harc ile cok cok uyguna bir ev satin alarak. O kotu evde 4-5 sene idare edip bu surede biriktirdiginiz parayi arti bu kotu evi satarak bir ust kademede bir ev alin. Sonra 4-5 sene de orda yasayip para biriktirmeye devam edin, sonunda o evi satarak ve biriktirdiginiz parayla bir ust ev almak. Boyle boyle...

    Bu isin bir Inglizce terimi de var "property ladder" .

    Ama yine de bastaki en kotu evi satin almak icin de bir kaynak sart...
  • 30-04-2022, 16:23:26
    #13
    Kiranız çok değilse oturup birikim yapmaya devam etmeniz, alabiliyorsanız arsa almanız mantıklı görünüyor, daire ve kira fiyatları uçtu gitti, buna rağmen satılık ve kiralık bulması da zor.
  • 30-04-2022, 16:23:51
    #14
    Birikmiş parayla, birikim yaparak alamazsınız, mümkün değil, ayda kenara 50bin koysan 20 ayda ancak 1 milyon ediyor, ben 5 sene biriktirdim ev baktım, %50 eksiğim var, sonra birikimi 2x yaptım, o da ne yine %50 eksiğim var. Sonunda krediye girdim kira gibi ödüyorum, babadan anadan yoksa maalesef kredisiz zor.