İnançlı biri faize zaten bulaşmaz, faiz Yaradan'a savaş açmaktır. Keşke devletimiz bir şekilde destek verse ev almak isteyenlere ama malesef ülkemizde yaşam şartları zor. En iyisi bütçenize uygun iyi-kötü demeyip biriktirip almak, ucuz fiyata da ev var yok değil sobalı tarzı işte zamanla para harcayıp iyileştirilebilir.
Kesinlikle haklısınız ama dünya malı hevesiyle bulaştık epey. ALLAH'ım affeder inşallah.