The_Memo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnançlı biri faize zaten bulaşmaz, faiz Yaradan'a savaş açmaktır. Keşke devletimiz bir şekilde destek verse ev almak isteyenlere ama malesef ülkemizde yaşam şartları zor. En iyisi bütçenize uygun iyi-kötü demeyip biriktirip almak, ucuz fiyata da ev var yok değil sobalı tarzı işte zamanla para harcayıp iyileştirilebilir.
Kesinlikle haklısınız ama dünya malı hevesiyle bulaştık epey. ALLAH'ım affeder inşallah.