• 28-04-2022, 22:59:22
    #19
    Gokhy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilginç bir konu.. ne ana paradan bahsedilmiş,kabiliyetler tecrübeli olunan alanlar yok, parayı 2-5 katlamak akıl kelam erdirmek mümkün değil.. neden 3-4 değil bu konudamantık aramaktan imanım gevredi hocam
    Konu çok net sadece 2 veya 5e katlanacak. Tecrübeye falan gerek yok. Stuttgard atan arkadaşlara kızardım ama bu konuya cidden bir tek stuttgart atılabilir
  • 28-04-2022, 23:01:16
    #20
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu çok net sadece 2 veya 5e katlanacak. Tecrübeye falan gerek yok. Stuttgard atan arkadaşlara kızardım ama bu konuya cidden bir tek stuttgart atılabilir
    2 veya 5 e katlamanın gizemi evrenin sırrını çözmekten daha zor.. Neden 2 veya 5 düşünmekten başıma ağrılar girdi uykum kaçtı
  • 28-04-2022, 23:10:42
    #21
    denizlibilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba şuan elimde çok büyük miktarda para yok fakat idare edecek miktarda para var bunu nasıl hızlı bir şekilde katlayabilirim
    origami sanatında usta olarak espri bir yana uafk meblağlarınız varsa. en iyi yol. bit pazarıdan marka ikinci el ve sıfır giyim ayakkabı çanta eşyaları alarak.letgo gibi mecralarda satmanız hayal olmayan bir 3 e 5 e katlama yöntemidir.
  • 29-04-2022, 00:08:22
    #22
    güzel espri.... ben de değişik birşey yapayım ve para katlama sanatı ile ilgili bilgi vereyim... Sorunun cevabı şu... elindeki parayı ikiye üçe katlayamazsın. Evet, para ikiye üçe beşe katlanabilir ama sen ben biz yapamayız. en azından zamanını r10'da geçiren, internette dolaşan kişiler katlayamaz. çünkü az miltarda paraları vardır. Para miktarı çoğaldıkça artış miktarı, katlanma hızı ve olasılığı artar. 100bin lira, 1milyon lira ile hiçbirşey yapamazsın. ama para miktarın, kullanabileceğin ve riske tabileceğin miktar 1milton dolara geldiğinde katlama işine başlayabilirsin. 1milyon dolar ile yatırım yapıp risk üstlenen, o parayı riske atan kişinin, riske atmadığı ve hayat standardını ve geleceğini teminat altında tutmak için sakladığı bir 9 milyon doları daha vardır. belki daha fazla... ayrıca para sürekli akıyordur, o riske attığı 1 milyonu kaybetmek ona çok koymaz....

    bu kadar parası olan adam parayı yatıracak yer de aramaz. ne yapsam diye düşünmez. ona sürekli yeni projeler ve teklifler gelir. o adam seninle benimle, bizimle karşılaşamaz. baka karşılamaz diyorum. onun yemek yediği yerde örneğin ben sadece vale olabilirim, o da belki. O adama proje götüren, iş götüren insanlar da ona benzer varlıkları olan insanlardır. iş olanakları da çok farklıdır. öyle pazqardaki gibi pazarlık falan da yapmazlar. aşağı yukarı paylaşım oranları, kar yuzdeleri bellidir. o paraların döndüğü işlerde kar oranları çok yüksektir ama kimse kimseyi de öyle kolay kolay kazıklayamaz. aslına bakarsan o adamların aldığı risk miktarı bizim bankadan aldığımız kredi konusundaki riskten çok çok daha düşüktür.

    onlar alışveriş sitesi kurmazlar, bir mal alıp satmazlar. bunların kar oranı çok düşüktür. attıkları taş ürküttükleri kuşa değmez. emtia alırlar mesela. malezyanın gelecek seneki tüm pirnç üretimini satın alırlar. mesela bütün bir çelik üretim kapasitesini satın alırlar. bankalara borç verirler mesela. çok karlı iştir. eğer para çok daha fazla ise merkez bankalarına borç verirler. parası olan adam hiçbirşey yapmasa bile para kazanır. her daim etraflarında pervane olan, onlara iş, ortaklık vs getiren akıllı adamlar vardır. Senin benim paramız oluduğunu duyup da bizden para kopartmaya gelenlere biz asalak deriz. O adamlara aynı amaçla gidenlerin adı fon yöneticisi oluyor.

    Büyük karlı işler küçük yatırımcılara kapalıdır. Aynı esnafın deliler gibi vergi ödemesi ama milyonlar kazananların ödememesi gibi. Onlar medeni ülkelerde yaşarlar. kredi sistemi çok gelişmiştir. bankalar fikirlere, amaçlara, insanlara kredi verir. bizdeki gibi mala mülke vermezler. O sebeple bu adamlar zaten lendi paralarını da kullanmazlar. varolan paralarının gücünü, "paralarının var olduğu" bilgisini kullanırlar.

    Demek istediğim o ki, sen bugün paranı ikiye katlasan sadece geçen seneki zararını kurtarmış olursun. bilyon, öilyar doları olan adama göre yüzde yüz kar nedi rki ? Şöyle düşün... bu kadar büyük kazanç imkanı olan fırsatları hiö sana bana açarlar mı... sana bana kullandırtırlar mı... bizim görevimiz kıt kanaat geçinip, borç içinde yaşamaya mahkum olmaktır. Bizim bu yaşam şeklimiz kapitalizmin kaymak tabakasını besler. biz bu yüksek imkanlara ulamaya çalışıp debelenmeliyiz, vergi ödemeli ve aldığımız parayı biraz daha iyi bir hayat için harcamalıyız ki kapitalizm yaşamaya devam etsin. aynı zamanda bizim birbirimizi yiyerek kavga etmemiz gerek ki kaymak tabaka bundan çıkar temin etsin. sen hiç iki zenginin kavga ettiğini duydun mu.... etmezler. bizi kavga ettirirler.

    Evet, para katlanabilir. hem de bir sene içerisinde birden fazla defa. Evet, riski de çok az olur. Hatta çok paran varsa bu parayı bankadan şekmene bile gerek kalmaz... Sen, ben yapabilirmiyiz.... hayır... asla...

    bu kapılar bize kapalıdır....
  • 29-04-2022, 13:34:58
    #23
    geçen gün adamın birisi 5 tl'den 315 bin tlye parasını 50 günde katladı
  • 30-04-2022, 05:11:15
    #24
    Hocam 2 aydır devam eden ponzi bir sistem var paranı 11 günde 2 ye katlıyor ben yaklaşık 1 aydır içerdeyim anaparam 11 e katlandı riski size ait olmak şartıyla pm den iletebilriim
  • 30-04-2022, 15:11:10
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçen yaz sonu çeyrek altın aldım 800 liradan, neredeyse ikiye katladı.

    elimde yüzlrece kripto para var. binance üzerindekileri ikiye katlar katlamaz satıyorum. en son zilliqayı 2.5 katına sattım. gate.io üzerindekileri binance listeleme ihtimaline karşı uzun süreli tutuyorum.

    gram altın, gümüş, dolar ve euro yatırımım var. başta plan program yapmadığım için yanlış tercihler yaptım. şu an olsa dolar ve euro almak yerine eurobond alır, senelik en az yüzde 6 kazanırdım. elimdeki gramları da 0.5 getiriyle vadeliye yatırırdım.