geçen yaz sonu çeyrek altın aldım 800 liradan, neredeyse ikiye katladı.

elimde yüzlrece kripto para var. binance üzerindekileri ikiye katlar katlamaz satıyorum. en son zilliqayı 2.5 katına sattım. gate.io üzerindekileri binance listeleme ihtimaline karşı uzun süreli tutuyorum.

gram altın, gümüş, dolar ve euro yatırımım var. başta plan program yapmadığım için yanlış tercihler yaptım. şu an olsa dolar ve euro almak yerine eurobond alır, senelik en az yüzde 6 kazanırdım. elimdeki gramları da 0.5 getiriyle vadeliye yatırırdım.