Merhabalar,
Passolig üyeliği açıp kart siparişi vermiştim ve ücreti de ödendi. Hesabıma baktığımda Passolig Kartlarımda gözüküyor fakat halen daha elime ulaşmadı.
Nasıl öğrenebilirim veyahut yardımcı olup bilgilendirebilecek bir arkadaş var mı? Nasıl öğrenebilirim durumu.
Değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkürlerimi sunarım.
Teşekkürler
İyi Geceler
Passolig Kartı Gelmedi ?
7
●164
- 28-04-2022, 00:39:11Benim bugün geldi sipariş vereli neredeyse bir ay olmuştu bekleyin hocam size zaten mesaj geliyor kargoya verildiği zaman ve PTT ile gönderiliyor
- 28-04-2022, 00:40:56Hocam gelmesine gerek yok. Kart onaylandığı andan itibaren, ki sizin onaylanmış kartlarım kısmında görünüyor diyorsunuz. Bilet alıp mobil uygulamadaki QR kodla tüm maçlara gidebilirsiniz. Ben şahsen bugüne kadar hiç kartla girmedim, hep telefondaki QR kodla girdim.
- 28-04-2022, 00:44:34hizmetsatisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDeğerli vaktinizi ayırıp yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim, sağolun. 😊👍resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2022, 03:30:33Teşekkür ederim hocam sağolun, hayırlı geceler dilerim 😊royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
