Merhabalar,
Passolig üyeliği açıp kart siparişi vermiştim ve ücreti de ödendi. Hesabıma baktığımda Passolig Kartlarımda gözüküyor fakat halen daha elime ulaşmadı.
Nasıl öğrenebilirim veyahut yardımcı olup bilgilendirebilecek bir arkadaş var mı? Nasıl öğrenebilirim durumu.
Değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkürlerimi sunarım.
Teşekkürler
İyi Geceler