• 26-04-2022, 22:01:03
    #1
    Selam arkadaslar kalabalığın olduğu metro Marmaray vapur iskelesi gibi duraklarda veya yol üzerinde seyyar Tezgah kurup satış yapanlar belediyeden ne izni alıyor?
  • 26-04-2022, 22:04:37
    #2
    Bu tarz seyyar satıcılar için herhangi bir izin yok hocam, zabıtadan gizli satış yapmaya çalışıyorlar.
    Simit tezgahı kiraya veren bazı belediyeler var sadece.
  • 26-04-2022, 22:06:45
    #3
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz seyyar satıcılar için herhangi bir izin yok hocam, zabıtadan gizli satış yapmaya çalışıyorlar.
    Simit tezgahı kiraya veren bazı belediyeler var sadece.
    Ben de sizin gibi düşünüyordum fakat hergun aynı noktada satış yapan bir kaç tezgah var. Zabıtanin görmemesi bilmemesi mümkün değil, sabahtan akşama kadar oradalar. Bazıları da var akşam 6 dan sonra aracın arkasına koyduğu malları metro çıkışında falan satiyor. İsgaliye vs oduyorlardir diye düşünüyorum ama internette bir bilgi bulamadim
  • 26-04-2022, 22:08:26
    #4
    Gizli yapıyorlar. Eğer yapacaksan önce esnafla konuş ve zabıtaların hangi gün geldiğini öğren sonra rahatça yaparsın
  • 26-04-2022, 22:55:11
    #5
    istanbul için bilmem fakat antalya' da seyyar gibi görünse de, belediyeden izin alıp çalıştığını söyleyen tatlıcı görmüştüm.