Bu tarz seyyar satıcılar için herhangi bir izin yok hocam, zabıtadan gizli satış yapmaya çalışıyorlar.
Simit tezgahı kiraya veren bazı belediyeler var sadece.
Ben de sizin gibi düşünüyordum fakat hergun aynı noktada satış yapan bir kaç tezgah var. Zabıtanin görmemesi bilmemesi mümkün değil, sabahtan akşama kadar oradalar. Bazıları da var akşam 6 dan sonra aracın arkasına koyduğu malları metro çıkışında falan satiyor. İsgaliye vs oduyorlardir diye düşünüyorum ama internette bir bilgi bulamadim