• 26-04-2022, 00:54:39
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar r10 üyeleri katıldığımız açık arttırmalarda bazen altlimit altında kalabiliyoruz örnek veriyorum 25 TL ye ürün alıyoruz açık arttırma bunun için trade vermek yasak mı ?
    Normalde yasak ama açık arttırma da böyle bir kural var mı onu merak ettim .
  • 26-04-2022, 00:56:02
    #2
    Platin üye
    30 kuralı genel olarak alındı ve açık artırma konuları içinde geçerli diye biliyorum . şahsen ben 30 altı biten ihalelerimde itrader hiç kullanmıyorum.
  • 26-04-2022, 00:57:03
    #3
    Kurumsal PLUS
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 kuralı genel olarak alındı ve açık artırma konuları içinde geçerli diye biliyorum . şahsen ben 30 altı biten ihalelerimde itrader hiç kullanmıyorum.
    Cevap için teşekkürler hocam açık arttırma bana biraz farklı geliyor o yüzden sordum