Merhabalar r10 üyeleri katıldığımız açık arttırmalarda bazen altlimit altında kalabiliyoruz örnek veriyorum 25 TL ye ürün alıyoruz açık arttırma bunun için trade vermek yasak mı ?
Normalde yasak ama açık arttırma da böyle bir kural var mı onu merak ettim .
Trade verme Hk.
2
●182
- 26-04-2022, 00:54:39
- 26-04-2022, 00:56:0230
kuralı genel olarak alındı ve açık artırma konuları içinde geçerli diye biliyorum . şahsen ben 30
altı biten ihalelerimde itrader hiç kullanmıyorum.
- 26-04-2022, 00:57:03Cevap için teşekkürler hocam açık arttırma bana biraz farklı geliyor o yüzden sordumpastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kuralı genel olarak alındı ve açık artırma konuları içinde geçerli diye biliyorum . şahsen ben 30