Merhabalar r10 üyeleri katıldığımız açık arttırmalarda bazen altlimit altında kalabiliyoruz örnek veriyorum 25 TL ye ürün alıyoruz açık arttırma bunun için trade vermek yasak mı ?
Normalde yasak ama açık arttırma da böyle bir kural var mı onu merak ettim .