• 25-04-2022, 01:44:23
    #28
    Allah'ın kabul edeceği şekilde dua ederseniz bence işini olur , özelden ilgili bir kaç şey yollayacaktım.
  • 25-04-2022, 01:44:41
    #29
    yıldız inşaat mı hocam
  • 25-04-2022, 01:45:39
    #30
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıldız inşaat mı hocam
    Yok hocam değil.
  • 25-04-2022, 02:08:01
    #31
    Godamanın birisi inşaat dikiyordur.
  • 25-04-2022, 02:12:00
    #32
    Var mı etkili bir önerisi olan?
  • 25-04-2022, 02:31:13
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnşaat şirketinin adı nedir? Bir tanıdık var, onun şirketiyse sahibinin telefon numarasını verebilirim.
    Ekleme: Şirket, sözleşmeli inşaat yapıyorsa gecikme bedeli, ödeyeceği cezalardan daha yüksek olabiliyor. Gecikme bedeli yerine ceza ödeyip daha az zararla kapatmayı düşünmüş olabilirler.
  • 25-04-2022, 02:36:57
    #34
    Bilgili ağızdan konusuyorum bilgin olsun (Meslekten biri olarak )


    Hocam normal şartlarda Belediyelerin Meclis Kararı vardır Atıyorum ( X ) Belediyede 08:00 19:00 Karar alınmıştır. Bu Kararı İhlal edemez.
    23:00 Hiç bir belediye vermez.. ( Okul inşaatı ise Çevre ve Şehircilik Bakanlığından almıştır veya Devlet Kurumu ise )

    Cezayı Yaptırım 5000 ile 25000 arası değişir. Çevreye Rahatsızlık vermeden mı neyden Kesildiğine bağlı.
    Emniyet Konuyu Tekrardan Belediye bildirir. Durdurma yetkisi yoktur.

    Bunun Cözümü Videolarını al yarın belediye git başkana veya yardımcılarına göster..

    Artı Pazar günü Hiç bir yerde Beton çalışma yapılamaz bunuda belirtim...

    Yan binada veya toprak kayma vs gibi durum söz konusu ise özel izinle temel betonu atma izni verilir.. Genelde iş su sekilde yürür Mixer o betonu dökmezse daha fazla zarara uğrar firma çünkü o mixer deki beton bir şekilde boşaltılması lazım bir mixer ortalama 10 - 15 dk arada boşaltıyor
  • 25-04-2022, 02:39:25
    #35
    Etkili Yöntem şu

    Belediye Başkan yrd . meclis üyesi vs kim varsa ulaşıp video atıp halkın tepkisini söyleyebilirsiniz. En kısa cözüm
  • 25-04-2022, 02:42:21
    #36
    Biz televizyonun sesini 2 tık fazla açsak, şikayet gelir kapıya polis dayanır. Adamlar gece inşaat yapmaya devam ediyorlar hiçbir şey yapılamıyor olacak iş değil.