• 25-04-2022, 01:11:39
    #10
    Pendik, biz de duymadık.
  • 25-04-2022, 01:12:01
    #11
    Sela, bazı özel günlerde ezandan önce veya kılınacak cenaze namazını haber vermek amacıyla camilerde okunur. Selanın amacı duyurmak, haberdar etmekdir.

    + Hiçbir sebep olmadan da okunabiliyor, Ramazan ayındayız normaldir.
  • 25-04-2022, 01:12:28
    #12
    Başakşehir'deki arkadaşlar duyuyor mu acaba? Bizim camide mi sıkıntı var hala devam ediyor çünkü konuyu açmadan 2 dk kadar önce başladı.
  • 25-04-2022, 01:12:51
    #13
    Arkdaşlar sanırım Çanakkale Şehitlerimiz için diye düşünüyorum. 25 nisan 1915 Çanakkale savaşın başlangıcı.
  • 25-04-2022, 01:13:23
    #14
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sela, bazı özel günlerde ezandan önce veya kılınacak cenaze namazını haber vermek amacıyla camilerde okunur. Selanın amacı duyurmak, haberdar etmekdir.

    + Hiçbir sebep olmadan da okunabiliyor, Ramazan ayındayız normaldir.
    Anladım hocam ben gece saatlerinde cenaze için vb sela okunmaz diye biliyorum gece saatlerinde hiç duymadım çünkü bir tek 15 temmuzda vb duyuyorum.
  • 25-04-2022, 01:14:01
    #15
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hala devam ediyor hocam, istanbul başakşehir konum. Hemen haberleri açtım dedim 15 temmuz iki mi geldi yoksa diye. Hata olsa durdururlardı diye düşünüyorum hala okuyor.
    Büyük ihtimal üstteki yorumda yazdığı gibidir Ramazan ayının son haftası olduğundan saklı Kadir gecesi sebebiyledir veya Merkezi sistemde olan bir karışıklıktan ötürüdür.
  • 25-04-2022, 01:14:44
    #16
    suncreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkdaşlar sanırım Çanakkale Şehitlerimiz için diye düşünüyorum. 25 nisan 1915 Çanakkale savaşın başlangıcı.
    olabilir hocam çünkü google a 25 nisan gecesi yazınca "25 nisan gecesi niye sela okunur" arama önerisi çıkıyor. Ama diğer ilçelerin duymamasına şaşırdım.
  • 25-04-2022, 01:16:44
    #17
    öncelikle Meşhur Taşköprü Sarımsağının diyarından herkese merhabalar.

    şuan burda da sela yada ezan yok hocam . sistemsel hata olabilir.
  • 25-04-2022, 01:17:39
    #18
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle Meşhur Taşköprü Sarımsağının diyarından herkese merhabalar.

    şuan burda da sela yada ezan yok hocam . sistemsel hata olabilir.
    aklıma bu geldi hocam


    https://www.youtube.com/watch?v=kTZC...az%C4%B1rCevap