Şuan niye sela okunuyor?
22
●1.382
- 25-04-2022, 01:12:51Arkdaşlar sanırım Çanakkale Şehitlerimiz için diye düşünüyorum. 25 nisan 1915 Çanakkale savaşın başlangıcı.
- 25-04-2022, 01:13:23Anladım hocam ben gece saatlerinde cenaze için vb sela okunmaz diye biliyorum gece saatlerinde hiç duymadım çünkü bir tek 15 temmuzda vb duyuyorum.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2022, 01:14:01Büyük ihtimal üstteki yorumda yazdığı gibidir Ramazan ayının son haftası olduğundan saklı Kadir gecesi sebebiyledir veya Merkezi sistemde olan bir karışıklıktan ötürüdür.yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2022, 01:14:44olabilir hocam çünkü google a 25 nisan gecesi yazınca "25 nisan gecesi niye sela okunur" arama önerisi çıkıyor. Ama diğer ilçelerin duymamasına şaşırdım.suncreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2022, 01:16:44öncelikle Meşhur Taşköprü Sarımsağının diyarından herkese merhabalar.
şuan burda da sela yada ezan yok hocam . sistemsel hata olabilir. - 25-04-2022, 01:17:39aklıma bu geldi hocampastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.youtube.com/watch?v=kTZC...az%C4%B1rCevap
