Arkdaşlar sanırım Çanakkale Şehitlerimiz için diye düşünüyorum. 25 nisan 1915 Çanakkale savaşın başlangıcı.
olabilir hocam çünkü google a 25 nisan gecesi yazınca "25 nisan gecesi niye sela okunur" arama önerisi çıkıyor. Ama diğer ilçelerin duymamasına şaşırdım.