Konu
Şuan niye sela okunuyor?
25-04-2022, 01:12:51
#13
suncreative
Arkdaşlar sanırım Çanakkale Şehitlerimiz için diye düşünüyorum. 25 nisan 1915 Çanakkale savaşın başlangıcı.