• 21-04-2022, 17:49:35
    #1
    Selamlar, arkadaşlar biraz araştırdım İstanbul'da, sıfırdan telefon tamirciliği kursu veren kurumlar/işletmeler var. 1 veya 2 haftada kursu bitiriyorlar. Sıfırdan, hiçbir temeli olmadan bu kursa giden adamlar ne gibi bir bilgiyle çıkıyorlar acaba? Daha önce bu gibi kurslara katılan arkadaşlar varsa, tecrübelerini benimle paylaşırsa sevinirim. İyi çalışmalar.
  • 21-04-2022, 17:52:37
    #2
    Rez
  • 21-04-2022, 17:54:17
    #3
    rez
  • 21-04-2022, 18:01:41
    #4
    Bu adam işinde uzman konuşun isterseniz
  • 21-04-2022, 18:19:30
    #5
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam işinde uzman konuşun isterseniz
    Selamlar, cevap için teşekkür ederim. Dün birkaç videosuna denk geldim, yanılmıyorsam bir videosunda temeli olmayanlara eğitim vermiyoruz demişti. Kendisine yine de mesaj gönderdim.
  • 21-04-2022, 18:44:04
    #6
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, cevap için teşekkür ederim. Dün birkaç videosuna denk geldim, yanılmıyorsam bir videosunda temeli olmayanlara eğitim vermiyoruz demişti. Kendisine yine de mesaj gönderdim.
    Rica ederim hocam bu arkadaşa Bi mesaj atın
  • 21-04-2022, 19:09:42
    #7
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim hocam bu arkadaşa Bi mesaj atın
    Yazdım kendisine de hocam, teşekkür ederim. R10+