Selamlar, arkadaşlar biraz araştırdım İstanbul'da, sıfırdan telefon tamirciliği kursu veren kurumlar/işletmeler var. 1 veya 2 haftada kursu bitiriyorlar. Sıfırdan, hiçbir temeli olmadan bu kursa giden adamlar ne gibi bir bilgiyle çıkıyorlar acaba? Daha önce bu gibi kurslara katılan arkadaşlar varsa, tecrübelerini benimle paylaşırsa sevinirim. İyi çalışmalar.