• 19-04-2022, 20:54:22
    #1
    Merhabalar iyi akşamlar, müşterilerim için yandex mail kullanıyordum lakin bugün bir müşterime kayıt oluşturacakken kurum eklemenin ücretli olduğunu fark ettim sizde de böylemi? yoksa bir yerde mi yanlış yapıyorum?
  • 19-04-2022, 21:10:24
    #2
    Yandex son zamanlarda işletme panellerini taşıyordu hpcam. Ben şu an kendi firmamda ve müşterilerimde soeunsuz kullanıyorum ücretsiz sürümü. Google da yandex administration panel olarak bir aratmayı deneyin isterseniz.
  • 19-04-2022, 21:11:28
    #3
    Hocam özelden görüşme imkanımız varmıdır yada discorddan ?
  • 19-04-2022, 21:13:13
    #4
    Müşterilerime ait alt hesap yada mail adresleri oluşturmak istiyorum burdan kurum ekle yapmıyormuyduk ? yanlışmı hatırlıyorum acaba
  • 20-04-2022, 02:05:24
    #5
    sanıyorum ki ücretli oldu. aynı durum bende de var.
  • 20-04-2022, 09:33:08
    #6
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    erdemnldemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşterilerime ait alt hesap yada mail adresleri oluşturmak istiyorum burdan kurum ekle yapmıyormuyduk ? yanlışmı hatırlıyorum acaba
    sarat71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanıyorum ki ücretli oldu. aynı durum bende de var.
    Merhabalar,
    Ücretli kurulum desteği almak isterseniz imzamdaki konumu inceleyip iletişime geçebilirsiniz.