Yandex Mail Ücretlimi Oldu?
5
●282
- 19-04-2022, 20:54:22Merhabalar iyi akşamlar, müşterilerim için yandex mail kullanıyordum lakin bugün bir müşterime kayıt oluşturacakken kurum eklemenin ücretli olduğunu fark ettim sizde de böylemi? yoksa bir yerde mi yanlış yapıyorum?
- 19-04-2022, 21:10:24Yandex son zamanlarda işletme panellerini taşıyordu hpcam. Ben şu an kendi firmamda ve müşterilerimde soeunsuz kullanıyorum ücretsiz sürümü. Google da yandex administration panel olarak bir aratmayı deneyin isterseniz.
- 19-04-2022, 21:13:13Müşterilerime ait alt hesap yada mail adresleri oluşturmak istiyorum burdan kurum ekle yapmıyormuyduk ? yanlışmı hatırlıyorum acaba

- 20-04-2022, 09:33:08erdemnldemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerhabalar,sarat71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli kurulum desteği almak isterseniz imzamdaki konumu inceleyip iletişime geçebilirsiniz.
