Merhabalar iyi akşamlar, müşterilerim için yandex mail kullanıyordum lakin bugün bir müşterime kayıt oluşturacakken kurum eklemenin ücretli olduğunu fark ettim sizde de böylemi? yoksa bir yerde mi yanlış yapıyorum?