• 18-04-2022, 14:47:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,

    Bağkur ödemeleri için tanınan süre 2 ay mıdır? Yani Nisan ayının borcunu mayısın son gününe kadar erteleyebiliyor muyuz? Haziranın 1 olduğunda mı faiz işlemeye başlıyor?
  • 18-04-2022, 14:50:02
    #2
    2 Ay geçerse başlar faiz işlemeye
  • 18-04-2022, 14:53:37
    #3
    pirimler ait olduğu ay içinde ödenmek zorundan eğer ödemez iseniz indirimden faydanalamazsınız.
  • 18-04-2022, 14:54:35
    #4
    @GlobalMuhasebe; İndirim konusunu bilmiyorum, faiz için sormuştum.
  • 18-04-2022, 14:56:59
    #5
    indirimsiz hali 1726.38
    düzenli öderseniz indirimli hali 1476.18
  • 18-04-2022, 14:57:27
    #6
    Bildigim kadariyla normalinde ayin baslangicindan yani 1 den ayin sonuna kadar istedigin gun odeyebilirsin diyer ay girdimi gecmis ay cezali odenir ilk 3 ay %3 faiz alinir.
  • 18-04-2022, 15:03:18
    #7


    bağkurun kendi sitesinden teyit ettim. 2 ay sonra faiz işliyor görüldüğü üzere.
  • 18-04-2022, 15:11:40
    #8
    GlobalMuhasebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirimsiz hali 1726.38
    düzenli öderseniz indirimli hali 1476.18
    gecikmeye girince indirimsiz fiyata fazi gelir diye biliyorum. doğru di mi?
  • 18-04-2022, 15:15:45
    #9
    Doğrudur hocam