Merhabalar,

Bağkur ödemeleri için tanınan süre 2 ay mıdır? Yani Nisan ayının borcunu mayısın son gününe kadar erteleyebiliyor muyuz? Haziranın 1 olduğunda mı faiz işlemeye başlıyor?