• 17-04-2022, 16:59:09
    #1
    Arkadaşlar kuzenim 3.yıl önce dersaneye yazılmıştı ve bunun 3 taksitini ödememiş, 1500 tl borcu kalmış sadece ama eve geçen gün tebligat gelmiş ve 1500 tl lik borç 6 bin tl olmuş. Ama 6 bin tl olana kadar hethangi bir ihtarname felan göndermemişler. Sizce bu yasal mı? Tebliğ etmeden 4500 tl faiz eklemek yasal mı?
  • 17-04-2022, 17:02:12
    #2
    Sözleşmede yazıyor olabilir mi?
  • 17-04-2022, 17:02:35
    #3
    Geçmiş olsun yasal bir durum. Faizini ödemek istemediğinizi borcu kapatmak istediğini ileterek uzlaşmaya çalışın.
  • 17-04-2022, 17:03:13
    #4
    Tabi hocam tebliğ edilmese de borcun ödenmesi gereken tarih belli sonuçta
  • 17-04-2022, 17:12:45
    #5
    Borcun başladığı tarihten bu yana llan faiz icra müdürlüğünde hesaplanıyor size de o şekilde tebliğ ediliyor. Alacaklının avukatı ile görüşüp fiyatta anlaşabilirsiniz. Ayrıca ödenmedikçe faiz işlemeye devam eder.
  • 17-04-2022, 18:04:39
    #6
    Borç yasal fakat dershane yasal değil yeni yasalarla beraber dershaneler kaldirildi ve bunlar kpss adi altinda tyt ayt veriyor