Arkadaşlar kuzenim 3.yıl önce dersaneye yazılmıştı ve bunun 3 taksitini ödememiş, 1500 tl borcu kalmış sadece ama eve geçen gün tebligat gelmiş ve 1500 tl lik borç 6 bin tl olmuş. Ama 6 bin tl olana kadar hethangi bir ihtarname felan göndermemişler. Sizce bu yasal mı? Tebliğ etmeden 4500 tl faiz eklemek yasal mı?