merhaba, herkese hayırlı ramazanlar.
arkadaşlar boyum 172.
boyumun böyle 180-182 falan olmasını istiyorum.
Yaşım 18.
Okuduğum yazılarda erkeklerde boy uzaması 22 yaşına kadar devam ediyormuş.
boyu bu yaşlarda uzayan arkadaşlar neler yaptı?
biraz anlatabilirler mi?
sizce boy önemli?
boyum nasıl uzar / uzar mı?
13
●468
- 17-04-2022, 13:18:35
- 17-04-2022, 13:21:53O da yukarıya bakarken boynu ağrıyor ama? 180 ideal o zamanmustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2022, 13:22:01anladım hocam.mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumunuz için teşekkür ediyorum. - 17-04-2022, 13:24:15sizin boyunuz kaç hocam?berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin de mi sonradan boyunuz uzadı? - 17-04-2022, 13:26:27Vallaha bence o doğal hocam 1.92 boyum var yaş 22 uzamak için hiçbirşey yapmadım yapılmasınada inanmıyorum.