merhaba, herkese hayırlı ramazanlar.
arkadaşlar boyum 172.
boyumun böyle 180-182 falan olmasını istiyorum.
Yaşım 18.
Okuduğum yazılarda erkeklerde boy uzaması 22 yaşına kadar devam ediyormuş.
boyu bu yaşlarda uzayan arkadaşlar neler yaptı?
biraz anlatabilirler mi?
sizce boy önemli?